FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppaan liittyvät kysymykset

Tulin katumapäälle. Miten perun tilaukseni?

Jos tulet toisiin aatoksiin tilauksesi suhteen, lähetä meille sähköpostia mahdollisimman pian osoitteeseen asiakaspalvelu@tyyliluuri.fi Voimme peruuttaa tilauksen, jos sitä ei ole vielä ehditty lähettää. Jos peruutus onnistutaan tekemään, hyvitämme maksun yleensä saman päivän/seuraavan arkipäivän aikana. Jos tilausta ei ehditä peruuttamaan, voit tehdä tilauksesta palautuksen.

Miten pitkä on toimitusaika?

Valittavanasi on kaksi toimitustapaa. Postin kirjetoimitus suoraan postilaatikkoon, tai Matkahuollon toimitus lähimpään noutopisteeseen. Postin toimitusaika on 2-6 arkipäivää. Matkahuolloin toimitusaika on 1-3 arkipäivää.

Mitkä maksutavat käyvät tyyliluuri nettikaupassa?

  • Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: OP Lasku ja Walley
  • Korttimaksaminen: Visa, Mastercard
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay
  • Tyyliluurin lahjakortit

Tuotteisiin liittyvät kysymykset

Käyvätkö iPhone 11 kuoret iPhone 11 Pro puhelimeen?

Valitettavasti näiden puhelinmallien kuoria ei voi käyttää ristiin. iPhone 11 Pro on kooltaan aika paljon iPhone 11:sta pienempi.

Käyvätkö Xiaomi Redmi 9 kuoret Redmi 9A tai Redmi 9C puhelimiin?

Käyvätkö Xiaomi Redmi 9 kuoret Redmi 9A tai Redmi 9C puhelimiin?

Mistä kannattaa tilata puhelimen kuoret?

Tyyliluuri.fi verkkokaupassa on todella laaja valikoima puhelimen suojakuoria lähes puhelimeen kuin puhelimeen. Mallistostamme löytyvät sopivat kuoret sekä lapsille että aikuisille. Hintamme ovat edulliset ja toimitukset nopeita. Tyyliluuri on täysin suomalainen yritys, ja kokemusta puhelinten suojaamisesta löytyy jo kymmenen vuoden ajalta.